torsdag 19 augusti 2010

Filmdag del 2

Vilken härlig dag med många skratt!

Jag måste säga att jag förvånades något över vilket engagemang mina kollegor visade i dag! Utan att känna till iMovie alls, så hoppade de rakt ut i Macvärlden och testade sig fram. Det är sådant som är roligt att se! En stor eloge till dem!

ALLA var delaktiga och det hördes ganska många glada skratt i korridorerna. Någon sa: -Får man ha så här roligt under arbetstid - med betalning dessutom!

Dessvärre var inte tekniken med mig när jag skulle visa deras färdiga filmer via projektorn. Ingen signal. Det är DÅ man blir trött och arg på tekniken. Men nu några timmar senare så inser jag att vi hade inte ens kunnat skapa dessa härliga filmer utan den, tekniken alltså :) Så visst är det härligt att lära nytt. Att utvecklas tillsammans.

För det var det som hände i dag, vi utvecklades tillsammans.

Nu får jag försöka i morgon igen att föra över de 2 filmer, som jag inte fick över. Nätet la ner och tjofs tjofs...men det härligaste av allt - jag känner glädje :)

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar