fredag 26 mars 2010

Wiki - Livskunskap

Äntligen har jag fixat att lägga in mina sidor om Arbetssätt och vad Livskunskap är samt en första sida med en bild. Det har tagit mig många timmar och jag har frågat Ann Simonsen i C- laget om hjälp. Det känns härligt att kunna hantera Wiki själv, innan jag introducerar den för eleverna.

På måndag ska jag visa klass 6 b Wiki, för det är dom som ska jobba med den.

De här kommer att bli spännande och roligt.

6b har skrivit många bra och fina dikter som de nu ska lägga in i Wiki och spela in i Bambuser.
Jag ser fram emot jobbet med eleverna.

3 kommentarer:

  1. Det är inte bara du som ser fram emot jobbet....eleverna och jag också!! Verkligt fina dikter de skrivit, var jättekul att få ta del utav. Nu skall jag följa processen på nära håll ;) Håll i hatten för nu lägger A-S in växeln..... :)

    SvaraRadera
  2. Tack för din uppmuntran och uppbackning.

    SvaraRadera
  3. Christina L (IT-pedagog)9 april 2010 kl. 09:25

    Oj, min kommentar publicerades inte. Så kan det gå för en IT-pedagog.. :) Ser fram emot att få se wikisen!

    SvaraRadera